onsdag 9 juli 2008

Några nya kort

Jag har gjort några nya kort under veckan. De två övre är beställningar och de två nedre är lite påfyllnad till lagret. Kortets storlek nedan är A5, de övriga är 15x15.
Papprena från Maja Design är ju såå underbara.
Ett lila kort. Det känns som det var ett tag sen jag gjorde ett färgstarkt kort. I helgen ska jag försöka mig några utmaningar i bloggpartyt å då kanske det blir lite starkare färger igen.

Dagarna bara rusar förbi. Imorgon är det redan torsdag. Snart har jag bara två arbetsveckor kvar till semestern. Det ska bli såå skönt med 3 veckors vila. Hoppas verkligen att solen tittar fram tills dess åxå.

Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket fina kort...

Jag har också hunnit med några under veckan. Har ju fått tillbaka min dator igen (finally) men har fortfarande inte installerat fotoprogrammet på nytt... Får nog bli ett helgprojekt för min del.

12 arbetspass kvar till semestern!

Kram