söndag 13 juli 2008

12 juli EFIT






Så var det dags ett Ett Foto I Timmen igen.
00.00 En trött höggravid syster
01.00 En ännu tröttare Seb
11.00 Kliver upp och ser tvätthögen som behöver plockas undan.
12.00 Bertil spelar Guitar Hero på svåraste nivån.
13.00 Hälsar på Elin å Peter å lilla J ute på landet.
14.00 Han trivdes bra hos Jenny och fick sitta där en bra stund
15.00 Min packning som ska med på pysselträffen.
16.00 Så här ser det ut när jag är i full gång.
17.00 Annelies underbara kortstommesamling.
18.00 Ett överfullt pysselbord med en Annelie i mitten.
19.00 Dags för middagen. Grillad fisk med färskpotatis.
20.00 Så var det uppätet, å så smaskigt det var!
21.00 Ulricas fina pennor.
22.00 Dags för ett rosa hundkort.
23.00 Ett gubbkort med ett nytt papper som jag fick av Annelie.
24.00 Kvällens sista bild får bli botten på chipsskålen.
Ses snart igen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon :)
Hittade hit genom EFIT, vad roligt det verkar med scraping har tyvärr aldrig vågat mig på det.

Ha en fortsatt trevlig helg, mvh

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig dag!
Kul att se alla dina foton.

JAg ser ut att ha väldigt kul när jag sitter där och pysslar :-)

KRAM

Anonym sa...

Hej...

kikar in din efit dag...

HÄRLIGT med pyssel *nickar massor*

Ha det så fint.
kram

Anonym sa...

Ja det ser ut som du klarade sig genom en EFIT dag...

Du kan ju komma in kolla min dag

Ylwa sa...

Vilken härlig dag!!
*kram*
//Y

Cicci sa...

Kul med en EIFT-dag.

Jenny sa...

Den dagen såg inte dum ut! Jag hoppas verkligen jag kan komma på träffen. Jag väntar med spänning på mitt schema som förhoppningsvis kommer idag...