måndag 21 juli 2008

Mycket skoj!

Det har hänt mycket skoj på sista tiden, å nu har jag äntligen tagit mig tid att uppdatera med lite bilder. Förra lördagen var jag hemma hos Ulrica och pysslade, men då var det ju EFIT så bilder från den dagen har jag allafall lagt upp.


På söndagen den 13/7 åkte jag till Parken zoo Eskilstuna med min sambo och mina föräldrar. Det var en kanonofin dag och vi fick se nästan alla djur. Den vita tigern bjöd dessutom på en liten show med sin pinne. Tyvärr hann jag inte få just det på bild, men jag fick många andra bra bilder.

När klockan blev 16.00 var det dags för magnus Uggla och hans nya band att bjuda på show. Det var såå bra. Jag fick många bra bilder tack vare att jag kunde gå å ställa mig längst fram vid scenkanten och fota.

Under den gågna veckan har det vart jobb å jobb å jobb.... Nedräkningen till semestern är i full gång.


I tisdags förra veckan var jag iväg till Panduro i Västerås en sväng innan jobbet. De har ju sommarrea så jag kom hem med en hel del. Mycket rosa babypapper blev det. Slutprodukten av de får ni se om några veckor.


I fredags hade vi gäster hemma. Vi åt pizza och tittade på film. En lättsam film med en hel del skratt. Den kan jag varmt rekomendera.



I lördags var mamma å jag i Kungsör på Weatern utställning med hennes hund. Det var skoj att se så många fina hundar av samma ras. Mamma gick med Gibzon i prova på klassen eftersom det var hennes första utställning. De fick pris, men en uppmaning att både hunden och matte behövde lite mer träning. Bilder kommer


Efter utställningen åkte jag till Eskilstuna på fest hos min svägerska. Vi åt god mat på kvällen å sen var vi ut på krogen. Det var supertrevligt. Bilder kommer

Kram på er

3 kommentarer:

Ylwa sa...

Vilka härliga dagar gumman. Ser fram emot bilderna.
Min semester är slut och jag har börjat jobba igen - känns som om man aldrig har varit borta från jobbet. Det roligaste är nästan att se fram emot och längta till semestern....den tar slut på tok för fort.
*kram*
//Y

Anonym sa...

Låter som du har fullt upp. Skönt med semester snart. Ser fram emot att få se bilder både på helgen och det du skapat.

KRAM

Anonym sa...

Hihi.. fullt upp eller?? :)).
KRAAM