tisdag 19 augusti 2008

EFIT

I söndags var det återigen dags med ett foto i timmen. Jag hann inte ladda in alla bilder imorse, så de kommer senare i eftermiddag.


00.00 Vi är i Stockholm och har precis sprungit Midnattsloppet. Nu ska vi tillbaka till Hotellet och göra oss iordning för en liten nattsväng.

01.00 Vi är färdiga för att gå ut å ta en öl.
02.00 Vad vi inte visste när vi gick ut för 1 timme sen var att pubarna stängde kl. 01.00 Vi tog en liten matbit på Sibylla å ses gick vi tillbaka till hotellet.
03.00 Så har man äntligen fått krypa till sängs efter en låång kväll. 09.00 Så blidde det morgon. Vi äter god frukost på hotellet.
10.00 Efter frukosten gör vi oss iordning och packar ihop våra saker i rummet.
11.00 På väg hem till Enköping.
12.00 När vi kommer hem möts vi i dörren av våran lilla fluff. Jag vet att han ser fet ut, men han har myyycket päls!
13.00 Bertil har åkt iväg på samling och jag sätter mig vid pysselbordet och färdigställer en kortbeställning.
14.00 Vi är i Lillkyrka och tittar på Bertils match som just börjat.
15.00 Andra halvlek blåses igång och regnet fortsätter att ösa ner. Vi gav upp efter ett tag å åkte hem. De vann matchen med 5-1 och Bertil gjorde ett av målen.
16.00 Nemen...regnar det ute! Det var ovanligt!
17.00 Jag plockar fram ljuslådan och sätter i nya ljus överallt. Det börjar ju bli dags för det nu när man sitter hemma på kvällarna. Mysigt.
18.00 Ulrica har kommit förbi. Vi ska ordna lite med deltagarhäftet och priserna inför den kommande pysselträffen. Man blir törstig när man pratar massa ;)
19.00 Nu har även Annelie och Elliot kommit. Jag slår på tecknad film till Elliot i tv-rummet, men han tyckte att det var mycket roligare att leka med Dizel.
20.00 Planeringen är i full gång.
21.00 Annelie och Elliot ska åka hem.
22.00 Ulrica har åxå åkt hem. Bertil och jag bänkar oss vid tv´n och tittar på en jättebra "fängelsefilm". Jag var såå inne i filmen så jag glömde att fota.

23.00 Dizel passar på att lägga sig bredvid husse i soffan. Han tycker nog att det blir lite trångt, men det är det värt för att bli klappad.
23.59 Imorgon är det dags att återgå till jobbet efter 3 veckors semester. Bertil förbereder sig med att stryka jobbskjortan.

Slut för denna gång.

Mer EFIT kommer den 27 augusti.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken mysig kisse ni har. Nästan så jag blir lite avis, fast att jag har mina små mysisar här hemma ;o)

Hoppas ert midnattslopp gick bra. Var säkert jätteskönt och svalt att springa på natten...

Vi ses på lördag

Kram
Anette

Anonym sa...

Kul att se dina bilder. Inget foto på duschen dock ;-)

Lääängtar tills på lördag.

Kram

Anonym sa...

Åh, så kul att se dina bilder, hjärtat <3. Men usch.. det är tur att jag gör nåt åt den där rumpan *S*.

KRAAM

Anonym sa...

Åh, så kul att se dina bilder, hjärtat <3. Men usch.. det är tur att jag gör nåt åt den där rumpan *S*.

KRAAM

Linda sa...

Tackar! det va som sagt lite svårt att förklara, så det ebäst att jag tar med den på lördag! Ska försöka komma ihåg påsar tills dess också =)
Ha det!
kram Linda

Linda sa...

Hej!
Du har fått en liten award av mig, kika in på min blogg =)