onsdag 13 augusti 2008

Länge sen....

Nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade i bloggen. Jag har inte vart hemma så mycket under semestern och väl hemma så drog datorn på sig världens virus. Idag har vi allafall fått ordning på internet, men allt annat kommer senare.

Nu känns det verkligen som att det är höst ute. För 2 veckor sen var Bertil å jag i Skåne var det strålande sol och 30 grader varmt om dagarna och när vi kom hem var det 13 grader och ösregn. Men jag känner mig nog redo för att ta emot hösten med varm famn. Alla årstider har sin tjusning.

Jag kommer att uppdatera med bilder från semestern så fort vi fått ordning på datorn.

Och ni glömmer väl inte bort att anmäla er till Enköpingsträffen nästa helg, lördag 23 augusti, om ni inte redan gjort det. Mer info i bloggen www.enkopingspyssel.blogspot.com

Kram på er alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Träligt sånt där med virus. Usch, min dator var ju också borta ett tag i våras...
Jag är nog en av dom (slå mej inte nu) som bara längtar tills hösten kommer. Att få sätta på sej en varm stickad tröja, ta sköna promenader med fingervantar och krypa upp i soffan när mörkret lagt sig med en stooor kopp te eller varm choklad och bara mysa. Och icke att förglömma; hösten ger oss ännu fler tilfällen att sitta vid pysselbordet ;o) Och det gillar vi!

Ses nästa helg!
Kram

Ylwa sa...

Välkommen tillbaka gumman! Låter som om ni haft skönt på semestern. Själv har jag jobbat i fyra veckor efter semestern och det känns som om man aldrig varit därifrån :/
Trist med virus.
*kram*
//Y