lördag 16 augusti 2008

En vecka kvar nu...

Så är det bara en vecka kvar till Scrapträffen här i Enköping. Ni har väl inte glömt att anmäla er? Det finns fortfarande några plaster kvar. Det är alltid skoj att få träffas och pyssla ihop. Imorgon ska tävlingskommitén ha ett litet möte så då kommer vi förmodligen att uppdatera Enköpingsbloggen med lite ny information.

Vart tog sommaren och solen vägen? Det har ju regnat så mycket seanste veckorna så man vill ju bara sitta inne och kura framför tv´n. Det skulle inte vara fel om det kom en liten brittsommar och lös september. Det är ju iofs väldigt bra pysselvädernär regnet öser ner, men det är svårt att pyssla när man inte har nån ispiration alls. Hoppas att den kommer tillbaka tills lördag nästa vecka.

Idag är det Mälaren Runt. Bertil är ute och åker med resten av grabbarna iSkitskraj MC. De har ju inte speciellt tur med vädret. Just nu ösregnar det. Det låter nästan som att nån står och slår på en trumma ute på min balkong. Men om det ösregnar nu kanske vi klarar oss sent ikväll när vi ska springa Midnattsloppet.

På återseende

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på loppet ikväll!

Här har pysselinspirationen flödat i hela två dagar. Har hunnit med både kort och ett album med min BIA.

Och som jag längtar tills nästa helg. Hoppas bara min inspiration och min pysselvilja hänger i sej tills dess...

Vi ses!

Kram

Anonym sa...

Hej du! Ja, jag hade gärna varit med er på lördag! Men jag jobbar... Vi får hoppas att nästa datum passar bättre! :)
Ha det så kul på lördag iallafall.