onsdag 27 augusti 2008

EFIT

7.00 Dagen startar med en dusch. Oops...här behövs det visst göras rent lite.
8.00 Arbetsdagen börjar tidigt med telefonsamtal.
9.00 och 10.00 Det blir mycket knappande på jobbet.
11.00 Mitt headset. Måste ta av det ibland så man slipper känna sig så instängd.
12.00 Utsikten från mitt bord.
13.00 På lunchen tar jag en promenad hem och äter min matlåda. Passar självklart på att fota de underbara astrarna i rabatten.
14.00 Har ställt larmet på telefonen så att jag inte ska glömma bort att ta kort.
15.00 Knappandet fortsätter
16.00 Slut på onsdagen arbetsdag. Här står Fridegård i solen å har det bra.
17.00 Har två beställningar som ska levereras på fredag.
18.00 Tvätthögen har legat ett par dagar nu så det är dags att ta bort den.
19.00 Bertil gör ordning middagen.
20.00 Ett försök till massproduktion, men jag ger upp å går ut en promenad istället.
21.00 Jag har just kommit hem från en härlig promenad i duggregnet. Detta fick visst bli den sist bilden eftersom jag däckade i soffan efteråt.
På återseende

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in på din EFIT-dag :)

Anonym sa...

Kul att se din EFIT-dag :)
Men.. vad gjorde Bertil för middag? Det såg smaskigt ut.

KRAM