torsdag 21 augusti 2008

Nya kort får pryda det 100:e inlägget

Min faster har ett Spahus i Vattjom, Sundsvall, som blev 5 år i början av augusti. Det fick bli den söta baddamen som prydde kortet.

En kollega på jobbet fick en liten dotter i juni, så vi på min avdelning skickade en liten present och detta kort.

Ett beställningskort som ska överlämnas till en nybliven tvillingmamma.

Så här ser kortet ut som Jenny och Jonas fick när de kom hem från BB med lilla Elvira. Hon fick även boken som ni kan se längre ner i inlägget.

Jag har fått en del beställningar under augusti vilket jag tycker är superskoj.

Här har vi mitt första alster med bian. Jag blev väldigt nöjd själv. Det ska stå Boken om Elvira, men jag ville inte skriva dit namnet innan de var helt säkra.

På det första uppslaget som ni skymtar nedan satte jag in några bilder i förväg.

Jag antar att ni kommer kunna se lite fler nya kort igen efter helgen. Det är ju äntligen dags för Scrapträff igen. Ulrica och jag ska till lokalen och fixa ordning lite imorgn.

Kram på er alla

// Johanna

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så mycket nytt! Gillar verkligen "boken om...". Har du gjort den själv med BIA? Snygg var den iaf.

Ses på lördag.

Kram

Ylwa sa...

Härliga kort vännen. Boken antar jag är till Elvira och den är toppenfin!! Syns på lördag.
*kram*
//Y

Anonym sa...

Men vad mycket snyggt du unnit med att göra. Boken var helt fantastisk!!
Ledsen att jag inte hann vara med ikväll och fixa inför morgondagen. Jag får väl städa lite mer efteråt istället ;-)

Du har en award att hämta i min blogg.

Kraam

Anonym sa...

hej!
resan hem gick super. blev lite trött i ögonen bara, men inte förrän jag körde in i karlskoga, så det var ju lugnt, då var jag ju ändå hemma redan.
är spänd på att se vad du åstadkom under dagen ;o)

kram

ps. jag har en annons med massor av grejer på scrappiz...

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj, oj så mycket fint! Kika in igen hos mig så får du vet! Kramen!

Hantverk & Pyssel sa...

Hej tjejen!

Besök gärna bloggen för Hantverk och Pyssel bloggare. Du loggar in på bloggen och skriver ett inlägg när du har pysslat och vill visa upp det. På så vis får du fler besökare till din blogg och så finns det en samlingsblogg för alla som håller på med hantverk och pyssel. För att se exempel, kika in på www.inredningsbloggar.blogspot.com
Varmt välkommen!


www.hantverkochpyssel.blogspot.com