torsdag 9 april 2009

EFIT

00.00 Dags för ytterligare en EFIT. Jag sitter och gör en kort som ska lämnas till en bekant.


6.03 Jag går upp och ska göra mig ordning inför ett spinningpass, men återgår till sängen igen när jag känner att mitt huvud snart sprängs av huvudvärk.


7.45 På väg till jobbet möter jag som vanligt ekorren i trädet.
9.00 Tulpanerna som står och lyser upp på jobbet
10.00 Jobbar på för fullt


11.00 Silltårtan står redo inför lunchen.


12. Påminns om deklarationen som ska skickas in.



13.15 Arbetsdagen är slut och nu är det dags för lite långhelg med

många trevliga stunder inplanerade.




14.00 Jag sitter och gör en påse som värdparet ska få ikväll.


15.00 Så här såg den ut när den blev klar. Nu ska den bara fyllas med godis.


16.00 Ska slänga lite sopor innan jag ska ner till Ica å köpa
påskgodis till den lilla påsen


17.00 Solen har äntligen tittat fram igen efter en mulen dag

18.00 Utsikten från verandan




19.00 Jonte i bubbelpoolen.


20.00 Utsikten från bastun

21.00 Förberedelserna inför middagen är i full gång.


22.00 Mätta och belåtna en timme senare.


23.00 Vi sitter fortfarande kvar i köket. Detta fick bli kvällens sista bild.



Ha en fortsatt trevlig helg.

// Johanna

4 kommentarer:

Camillha sa...

En stor kram och önskan om en glad påsk från Camillha i Sala.

Annelie sa...

Det var en kort EFIT-dag du hade ;)
Kommer tillbaks och kikar på resten av bilderna.

Hoppas ni får en mysig middag ikväll och en trevlig fortsatt påsk!

KRAMAR

Anneli sa...

Tack för titten hos oss. Vilken mysig och trevlig Efit dag och vilket snyggt kort och påse! Vad duktig du är.
Hoppas att du har haft en trevlig påsk, själv har vi myst i snön.

//Anneli

Anonym sa...

Vilken fin påse du har gjort! Kul att du kunde använda min beskrivning!

Tusen tack för alla gulliga kommentarer du lämnar hos mig!!

Kramar från Lisa (LisaMattias)