fredag 3 april 2009

Jag har scrappat!!

Japp...nu har jag äntligen knåpat ihop en LO som jag dessutom blev väldigt nöjd med. Blommorna gjorde halva grejen tycker jag. Jag hade tänkt att jag skulle använda ett lila mönsterark som jag hade, men det var visst redan använt, så det fick bara bli en liten del med ett annat lila mönsterark. Tidigare när jag scrappat stora lo´s har jag ju bara "klarat av" att använda enfärgad cardstock.
Jag hoppas verkligen att ni alla kommer att njuta av det underbara vårvädret nu i helgen.

Kram

8 kommentarer:

Jenny sa...

Ja titt, det gick ju bra det där! Jag har inte gjort så många jag heller, en det är kul! Utmanande.

ulrica sa...

Layouten blev verkligen superfin!!! Och som jag sa igår, så är kortet på dig och Elvira sååå himla fint!

KRAM

Anette sa...

Jättefint kort, och en superlyckad LO!

Här njöt vi för fullt av solens strålar igår. Satt ute på trappen och fikade på förmiddagen. Tänkte grilla på kvällen, men klockan tickade iväg och det blev lite sent... Kanske kan vi ta det idag. Håller tummar och tår för att regndopparna som hänger i luften nu ska blåsa bort.

Kram

Ylwa sa...

Härliga färger och härlig bild vännen.
//Y

Annelie sa...

Jättefint foto på en snygg LO. Bra jobbat!!

Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hääärlig lo!!! Du jag köpte min Pelargonstämpel hos Poppes som inte finns kvar men märket är My heart stamps for you, kanske ngn annan har hemma? Lycka till!

Sara sa...

Underbart kort på dig och smulan...läcker LO.
kramkram

Linda sa...

Vill önska dig en riktigt Trevlig Påsk!
Massvis med kramar
Linda