tisdag 28 april 2009

Jag fortsätter med mitt grävande i spillbitslådan. Det är ju riktigt skoj, men det känns aldrig som att jag kommer närmare botten. De flesta av textstämplarna som ni ser på dessa kort har Ulrica gjort.

En av nackdelarna med att använda spillbitar är när man ser hur sina favoritpapper frå Cahtterbox försvinner. Men de gör sig lite finare på ett kort än i en låda kanske.
Hoppas att ni alla har det bra i vårvärmen. Visst är det väl underbart med alla blommor som har slagit ut. Jag ska snart uppdatera med lite fina vårbilder här i bloggen åxå.

Kram till er

4 kommentarer:

Anette sa...

Ja du ser, spillbitskort är superkul, och dina blir hur fina som helst.
Men som du säger, men får allt en liten tår i ögat när man ser sina favoritpapper försvinna helt...

Maj närmar sig och vi längtar som f-n här i Karlskoga :o)

//Anette

Linda sa...

Hej Vännen! vad du har varit flitig!!! Härliga papper du har hittat i lådan =)
Måste bli duktigare på att använda mina spillbitar =), framför allt, jag måste bli mer produktiv!
*hihi*
Ha en toppen dag! Trevlig helg!
KRAM KRAM

Maria sa...

Vilka vackra kort, tar det lång tid att göra ett kort?

Igår så beställde jag en fågelbok och en florabok, måste verkligen bli bättre på namnen på de vanligaste sorterna inom växt- och djurriket.

Kram Maria

PS. Jag räknar ner dagarna till Norge-resan det ska bli så kul.

Anna sa...

Så många fina kort det poppat upp här, gillar färgläggningen på översta kortet. Ser framemot att se dina alster med akvarell.
Och Grattis till Inspirations jobbet hos Petra. Synd att vi inte ses den 23.
Kram