fredag 24 april 2009

Stämplar skapade av Suss

Idag efter jobbet var jag ut till Petra i min lilla bod i Örsundsbro. Hon var väldigt stolt att äntligen få presentera de underbara omonterade stämplarna som våran Suss har skapat.
Ta en titt förbi i butiken i Örsundsbro eller maila till Petra om du vill köpa någon av de.
Här kommer de:

Vi som känner och vet Suss att hon är helt galen i drakar. Det kommer glädjetjut från henne när hon får syn på en. På bilden nedan ser vi hennes egen tolkning av drakarna.

Jag vill önska mina vänner många trevliga pysseltimmar imorgon. Själv ska jag till Tällberg på personlakonferens. "Å lika bra är väl det", suckar plånboken.

Nu när inlägget är klart ser jag att bilderna blev lite för stora, men det får ni stå ut med. Om ni klickar på de så syns alla stämplarna.

Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Köpa någon av de? Jag vill ha typ allihop! Jättefina, verkligen!