söndag 17 maj 2009

Ett foto i timmen - 17 maj

07.55 Jag har just vaknat. Kameran står i väskan på bordet, så dagens första bild fotas med mobilen.

08.54 Städningen har påbörjats lite smått och borden minskar.
09.54 Inspirationen flödar och jag ska påbörja ett studentkort.
10.54 Här ser ni ett smakprov på det jag har gjort under träffen.
11.54 Jag ska göra två snarlika sommarkort till två jobbarkompisar som nyligen slutat jobba.
12.54 Det är inte roligt att figurklippa ett motiv som är stämplat på akvarellpapper...
13.54 Anna ska precis ta bort trasorna för att fortsätta lasta på bord.
14.54 Nu är vi på väg hem. Det är så underbart vackert utanför.
15.54 Hemma i Enköping igen.

16.54 Jag ställer in min packning i pysselrummet. Det är ingen idé att packa upp eftersom det är dags för pysseldag om en vecka igen.
17.54 Dizel tycker att mina väskor är supergosiga.


Fler bilder kommer .....

// Johanna

7 kommentarer:

Camillha sa...

Men det var inte den sista!!!
Tack för en härlig dag och enligt Asamia så är jag en av dina vänner från Enköping mfl.
Det är jag stolt över!
Kramar!

Åsa/asamia sa...

Tack för igår ;0)
Hoppas vi ses snart igen.

Annelie sa...

Tack för en suverän helg!
Tack för sällskap, prat, skratt och inspiration, för inte att tala om sängsällskap.

Kram

Camillha sa...

Jag ser fram emot att få se bilder från helgen.... Tack för en härlig lördag! Hoppas inte att ni åt upp räkorna som blev kvar... de stod väl framme lite väl länge!!
Kramis

MiMiTa sa...

Innom å ser på dagen din. Så fine kort du har laget da! Jeg kan meg ikke med slikt.

Ha en fin uke videre!

Maria sa...

Vad roligt att få vara med om din EFIT-dag. Ni verkar verkligen ha kul på eran träffar. Varje gång jag ser dina fina alster så blir jag så sugen att prova jag också.

Jag tycker det var jättebra att du talade om vad det var för blomma som jag hade fotograferat, jag vill verkligen lära mig.

Nu är det inte långt kvar :) :) :)

Kram Maria

jeanett sa...

Inne å titter på din dag:)
Så fantastisk fine kort du har laget! Er så fint med hjemmelagde kort:)Du er flink er du!

Fortsatt fin mandag til deg:)