söndag 10 maj 2009

Shopping

Nu ska jag verkligen ta mig i kragen och bli bättre på att uppdatera bloggen. I maj månad hoppas jag att ni som besöker mig ska få se nåt nytt nästan varje dag. Pysselinsprationen är på topp vilket bådar gott inför de kommande pysselträffarna och ute blommar det för fullt. Det kan inte bli bättre.

Under april och maj har det blivit lite små inköp som jag tänkte dela med mig av här. I påskhelgen hade Sophia en lite träff ute i Hamra. Jag var där en liten stund och hälsade på. Caroline från Pysselparadiset var där och hade med sig lite nyheter från sin butik. Nya papper från Maja Design och minipappersrosor.
Ulrica, Annelie och jag har varit hemma hos Petra på Scrapgalen och hälsat på i hennes butik. WOW!! Vilket utbud hon hade på den lilla ytan som hon har. För er som aldrig har vart i hennes webshop så kan jag verkligen rekomendera det. Å för er som vill handla och träffa henne live så kommer hon till Enköpings Pyssel lördagen den 23 maj. Det finns fortfarande platser kvar om du är sugen på att komma.
Ni som känner mig vet ju att jag är helt galen i Basic Greys små paper pads. Självklart måste jag ju ha ett av de nya blocken som nu har kommit till Mian. Så "behövde" jag även ha lite fina ljusa sommarblommor inför studenten, morsdag och examen. Jag köpte även 3 av de nya papprena från Inkido.

Det är en underbar hobby vi ha, men det kostar en himla massa ibland.

Har du åxå handlat nåt skoj på sistonde? Tipsa mig gärna isåfall.

Kram Johanna

1 kommentar:

Sara sa...

Ojojoj vad du har shoppat...vad skojsigt!!! Alltid härligt att skapa efter att man har shoppat.
kram till dig