onsdag 13 maj 2009

Inspiration till Min Lilla Bod

Jag har blivit inspiratör hos Petra på Min Lilla Bod i Örsundsbro. Det som ni ser på bilden nedan är mitt första inspirationskit.



Petra ville gärna att det skulle vara morsdagstema på mina alster. Så det fick bli några kort och en liten bok med visor och dikter till mamma.

Med hjälp av Bian ordnade jag en lite bok. På sidorna i boken är det dikter och visor till mamma som jag har hittat på olika platser på nätet. Bredvid alla dikter sitter en tag där det står vart jag hittat dikten och vem som har skrivit den.
Om ni vill se dessa saker live så är ni välkoman att hälsa på Petra i Örsundsbro.

// Johanna

4 kommentarer:

Sussi sa...

Mor blir med all säkerhet glad över boken.

Annelie sa...

Stort grattis till inspirations"jobbet". Vad roligt!!

Jättefina alster som gav inspiration.

Ses på lördag morgon tiiiidigt!!

Kram kram

Annelie sa...

psss.... BIAN får gärna flytta hem till mig ett tag igen om inte du är mitt uppe i något.

Sara sa...

Halloj i stugan,
Grattis till inspiratören!!! Vad skojsigt. Dessa alster var för mig inte riktigt "Johanna-grejer" alltså sånt som jag har sett dig göra. Jättefina alster och mamset blir säkerligen överlycklig. Jag blir inspirerad...nu ska här skapas!!! Ha så roligt i helgen.
kramkram