onsdag 26 mars 2008

Fler spillbitskort

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men oj. Sååå fint juh! Jaghar ju också kommit in i en period nu då jag känner att pysseltiden räcker till. Imorrn är det dags för tenta så sen har jag massor av tid en period igen... Så skönt!

I helgen är det mässa. Längtar så! Ska köpa en massa stämplar, har redan kollat ut vilka. Och en massa andra dekos att ha på korten. Nej usch, bäst att sluta tänka på det en stund. De kommer ju definitivt kännas i plånboken när man varit där iaf.

Jaja, sitter iaf nu och skissar på beskrivning till box-albumer åt dej. Mejlar över när det är färdigt.

Kram

Anonym sa...

Hensan!
Mejl med beskrivning är nu skickat. Lycka till!

/Anette

Jenny sa...

Du får verkligen dina spillbitar att komma till nytta. Jättefina kort!

Anonym sa...

Jättesnyggt! Gillar mest det med cirklar.

Ses vi på söndag?

KRAM

Anonym sa...

WOW.. det mittersta kortet med cirklarna var helt outstanding!! Får jag låna den idén av dig?

Ser fram emot söndag!
Stor KRAM

~:Johanna:~ sa...

Ett stoort tack för era gulliga kommentarer. Tro nog att jag ska göra ett till ryck med attt göra kort efter dessa layouter. Gick ju ganska fort.

Ulrica; självklart får du lifta kortet med cirklarna.

Ha en superbradag.

Kram

Marie sa...

Så enkla men ändå jättefina kort! Tror jag ska göra några sådana för spillbitar har man ju gott om...;)
Ha det gott!