måndag 24 mars 2008

Min spillbitsförvaring

Här kommer några bilder på hur jag förvarar mina spillpapper. I den vita lådan som ni ser på bilden nedan har jag spillbitar från A4 kartong. De röda kartongerna är pizzalådor. De ser ut som frågetecken på pizzerian när jag frågar om jag kan få/köpa en tom kartong.

Här är min kartong med mönstrade spillbitar
och här i har jag spillbitar från cardstock. Visst blir det lite letande när man ska hitta nåt, men jag tycker att denna förvaring funkar bra för mig. Jag ska försöka snygga till de lite, men det har bara inte blivit av. Kartongerna är lite större än 30x30 så därför skjuter jag på det hela tiden.
_______________________________________
Här kommer några nya kort också. Ett beställningskort och ett grattiskort till Petter som fyllde år igår.__________________________________________

Det är skoj att se att fler har tagit vara på sina spillbitar. Visst hittar man mycket fint som man glömt att man hade?!

Ha en fortsatt bra dag

// Johanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!

Ser fint ut det där ;o) Själv förvarar jag mina spillbitar i vanliga lådor "KASSETT" från Ikea. Blandat både cardstock och mönstrat.

Jag har lagt ett litet mejl till dej...

Kram Anette

Anonym sa...

Smart och billig förvaring.. det är alltid det bästa tycker jag :).

Jättehärliga kort! Just nu har jag totalt NOLL pysselinspiration.. vill bara ut och fota..

Idag är jag hemma från jobbet.. Thomas har fått influensan och igår låg han still i sängen från morgon till kväll.. det har nog inte hänt sen han var bebis tror jag.

Kram Ulrica

Anonym sa...

Jag har mina spillbitar i olika kartonger. Ska fråga på pizerian nästa gång tror jag. Kanske på samma pizzeria så får de ännu mer att undra över ;-)

Måste börja göra av med lite spillbitar också. Har drivor, men ändå så sitter jag där och använder av de nya papprena istället.

KRAM

Pss... Fick du mitt sms eller har jag fel nummer?