söndag 16 mars 2008

Pyssel o Schlagerfestival.

Lördagkvällen var väldigt trevlig. Jag hade bjudit hem några pysseltjejer. Vi åt massa gott, pysslade, pratade, åt massa gott, tittade på melodifestivalen, åt igen och pysslade lite till.
Tack tjejer för att ni kunde komma. Det var verkligen supertrevligt.

Här kommer lite bilder från kvällen.


Här sitter vi allihopa i mitt kök å trängs. Vi fick ställa våra saker på bänken och i fönstret.

Sophia var snäll och gjorde en supergod smögåstårta. Stoort tack för det. Nu vet vi vem som ska stå för maten kommande gånger ;)

Ylwa och Sophia

Ulrica och Annelie

Dessa supersnygga och supergoda muffins hade Annelie med sig. Rosa kvällen till ära.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va ni ser ut att ha haft trevligt! Och de där muffinsarnaser riktigt smaskiga ut...

Anonym sa...

Jättehärliga bilder :o)).. men det syns verkligen att jag stått med mössa på hela dagen i regnet *suck*.

Muffinsarna saknar jag redan.. tror vi får utnämna Anneli till muffinsleverantör på alla träffar framöver *S*.

Ses snaaaart.
Stor KRAM

Anonym sa...

Tack själv för den super-lyckade pysselkvällen! Det var verkligen vad jag behövde.
Jag kan bara instämma med de övriga...muffinsarna var verkligen mums! Fram för fler muffins på scrapträffarna!

Sess snart!
Kraam, Sophia