onsdag 5 mars 2008

Äntligen har den kommit!

Nu har jag fått min kamera. Det blev en Nikon D80 med 2 objektiv, 18-50 mm och 55-200mm. Jag tror att det kommer bli väldigt lagom att börja med. Men jag märkte igår när jag provfotade lite att jag nog snart vill köpa ett makroobjektiv. Man vill ju kunna få de här häftiga närbilderna på blommor och så.


______________________________________


I måndags fick jag ett lite kortkit på posten från Lillblomman. Jag vann en utlottning i hennes blogg. Här kommer 3 av korten som jag har gjort av materialet jag fick. Jag har lite papper kvar, så det kommer fler bilder inom kort.


Ha en bra kväll.






3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis till nya kameran! Vad skoj! Vill också ha ett macroobjektiv, det saknar man! Vad läckra de blev korten!! Så skoj att se hur det blir!! Ha det gott!

Anonym sa...

Stort GRATTIS till kameran.. den var himla nätt och smidig att hålla i.. jämfört med min klumpeduns *S*.

Du kommer älska den, jag lovar!
Kram och tack för besöket igår :)

Scraphönan sa...

VAd skoj att det blev en riktig kamera;-) Vet att du funderade och kollade på träffen.

Lycka till med fotandet.
Kram Anna-Lena