onsdag 16 januari 2008

En award...till mig....

Igår när jag var på min vanliga "bloggrunda" så hittade jag nåt skoj på Ulricas sida. Hon hade fått denna award från Marie och skulle skicka den vidare till 10 personer. Så läste jag Johanna i listan, men jag kunde ju aldrig tro att det var just jag. Men mycket riktigt så var det, jag hamande i min egen blogg när jag klickade på namnet. Stort tack till dig Ulrica, jag blev superglad.


“Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times.”

Så nu är det ju min tur att skicka denna award vidare till de personer som ger mig skaparlust och inspiration till denna underbara hobby.

Ulrica
Lillblomman
Marie
Annette
Karin
Jessica
Ann-Louice
Petra
Lisa
Åsa

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack, raring!! Så himla jätteglad jag blev nu :o))

Varmaste kramar
Ulrica