torsdag 10 januari 2008

Min första LO här på bloggen.

Ikväll fick jag för mig att göra en layout. Jag hade två kort som jag ville använda.

Det blev inga mönstrade papper, men jag blev rätt så nöjd ändå. Man måste ju börja nån stans.



Så var det fredag imorgon. Jag trodde att den här veckan skulle kännas lång efter alla kortveckor, men den har rusat förbi.


Scrapträff i Enköping 9/2 8-23
Vi kommer att hålla till på Västra Ringgatan18, under folktandvården.
Kylskåp finns att låna för de som vill ta med egen mat, annars finns det affär och restauranger intill.
Vill ni veta mer maila mig på j_nylund@yahoo.com

Hoppas att ni får en supertrevlig kväll.

// Johanna

2 kommentarer:

Snorky sa...

Jag tyckte den var jättefin!! Du är ju så duktig... sen måste man ju inte alltid använda mönstrat papper heller! ;-)

Anonym sa...

Hej igen ;o) Vi kommer stanna i Egypten i 8 dagar så vi återvänder till svensk mark igen den 9:e mars. På min födelsedag! Så härligt. Har bett mamm att förbereda kalaset, för även om man kommer vara trött efter att ha suttit på planet i 6 timmar under natten, så kan man ju inte strunta i kalas enbart pga jetlag, ellerhur?! Ska bli så roligt med båda resorna, men det är nog de sista på länge. Fick brev från universitetet härom dagen att jag kommit in. Och det vet ju alla, man blir inte rik på csn...
Ha det bra. Tycker du ska vara supernöjd med din LO. Jag har inte vågat mej på nån än, men har ca 1000 bilder jag vill göra nåt med. Oj, vilket långt inlägg det blev, får nog börja skriva mail i stället ;o)
Vi ses!