söndag 13 januari 2008

Lite nya kort igen...

Igår förmiddag hade jag tänkt åka förbi Ulrica en stund för att pyssla. Precis när jag skulle göra mig klar fick jag ett sms från henne. Hon hade åkt på magsjukan under natten å var inte alls pigg. Usch, hoppas att du mår bättre idag Ulrica.
Då satte jag igång att göra några kort hemma istället. 3 kort hann jag med:

Pappret på korten ovan är från Basic Greys nya serie "Two Scoops".

Oj, det var visst lite champagnerester kvar på linsen från nyår ;)


Idag skiner solen och då får jag lite ryck i städnerven. Jag ska gå upp på vinden för att leta fram alla skidgrejer å kläder som vi ska ha med till Vemdalen på torsadg. Jag har inte riktigt koll på vart alla saker finns sen vi flyttade.

Ikväll är det dags för en viktig match i handbollen. Vi ska möta Hallsta som leder serien. Hoppas att alla är pigga å krya så vi vinner mot de.

Ha en bra dag

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, hallååå.. så fint du fått här inne.. ljust och fräscht!!
Tack, goding.. idag mår jag mycket bättre.. men igår.. fy sjutton, jag har inte haft så ont i magen på länge :(((.

Underbara kort har du skapat!!
Jag gillar det översta massor :o)

Hoppas ni vann mot Hallsta ikväll :o))

KRAMAR

Ann-Louice sa...

Vilka fina kort du har gjort!

Kram

Ann-Louice

Anonym sa...

Oj, vad annorlunda det såg ut här inne... Väldigt positiv överraskning måste ja säga. ;o)
Jag funderar också på att greja ordning på min sida lite, det verkar vara många som "vårstädar" bloggen nu. Måste bara fundera ut hur man gör och sådär... Är inte så haj på sånna grejer (tyvärr)

Blir så avis när jag ser dina fina kort... Ska nog gå o pyssla lite nu!

Ha det så kul i Vemdalen

/Kram Anette