måndag 21 januari 2008

Underbar helg och pysselträff

I torsdags efter jobbet åkte jag iväg till Vemdalen med min familj. Det var såå skönt att få komma iväg från vardagen å mörkret. Vi åkte skidor hela dagarna, åt god mat och spelade spel på kvällarna. När klockan blev runt 10 halv 11 var man supertrött så då la man sig å sov. Sen var det bara upp på morgonen å bylta på sig alla plagg igen. Man är ju inte direkt van att klä sig för minusgrader och snö.
Här kommer några underbara bilder.

På toppen av Skalet står en supervacker informationstavla.

Visst är det vackert? Om vi ändå kunde ha lite snö hemma.


Jag och min sambo i backen.

Mammas å passas hund Gibzon är inte riktigt van att springa i snön å tyckte absolut inte om all snö som fastade i tassarna.
Vi kommer garanterat att åka upp om ett år igen.
________________________________________________

Pysselträffen den 9:e februari
Anmälningarna trillar in. Det kommer att bli såå skoj. Nu är det 12 st som är anmälda, men jag hoppas att det blir några till. Om du vill veta mer är det bara att maila mig.
j_nylund@yahoo.com

Ha en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag packa upp allt från helgen.

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just nu skulle jag byta bort allt mot att få tillbringa resten av vintern i fjällen.. jag älskar snö mest av allt och att se dina bilder är såååååååå retsamt :)))

Varmaste kramar
Ulrica

PS! Ses vi snart???

Anonym sa...

Vilka härliga foton!! Jag blir riktigt avundsjuk! ;-)

gluGirl sa...

Så härligt ni verkar ha haft det. Jag skulle verkligen vilja ha ordentligt med snö, här på Gotland kommer det bara lite, lite som försvinner lika fort som det kom...