söndag 27 januari 2008

En solig "vinterdag"

Vet inte riktigt om man kan kalla det vi har ute för vinter, men soligt har det ju allafall varit idag.
Jag får lite ryck i städnerven när solen skiner, så vi har städat idag. Upp med lådor på vinden, ordnat i garderoben å tvättat. Städningen i garderoben får nog falla in under Kreativ 2008. Har inte blivit mycket gjort än under den punkten, men jag hoppas att det kommer mer snart.

Mellan 16-21 idag har det vart scrapclub hos Mian. Så skoj att träffa alla igen. Man får ju inte så mycket gjort, men det är så kul att se vad alla andra gör å att prata strunt. Jag hade som vanligt förberett lite hemma som jag slutförde under eftermiddagen å kvällen.



Imorrn var det dags för en ny arbetsvecka igen. Jag tror att jag ska försöka vara lite kreativ på jobbet å städa undan bland alla papper som man inte behöver längre. Blir ju såå lätt att man bara lägger allt på hög och stänger skåpet.

Nu ska jag sätta mig framför tv´n å slappa en stund innan jag gör kväller.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Håller med om att det var skoj att träffas. Ser redan fram emot nästa gång, då kommer jag mer förberedd.

Ska bli jättekul med en heldag den 9:e!

//Annelie