lördag 2 februari 2008

En glad nyhet och nyshoppat...igen

Igår fick jag veta en såå bra sak. Det går att använda Cyttlekids diesen till Bosse. Jihooo. Jag tycker ju såå mycket om Bosse, men har vart nära ett par gånger att köpa en Cuttlebug. Nu tror jag att det dröjer med det faktiskt. För att verkligen vara helt säker så tog jag en tripp till Mian och provade.




Eftersom det fungerade så ville jag ju så gärna ha några dies, så jag köpte blommorna. Passar bra nu till våren tänkte jag.



Köpte även dessa stämplar från Artiemo och Inkido



Allt detta finns att inhandla hos
http://shop.miansscrapodesign.se/


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika kul att shoppa scrapgrejor! :-) Nästa gång jag kommer "hem" måste jag förbi Mians en sväng o shoppa lite kul! :-)

Anonym sa...

Vilken härlig shoppningtur!