tisdag 19 februari 2008

Kortbeställningar














I lördags var jag hemma hos Madde och pysslade. Hon har en pysselbok för prinsessor som vi pysslade ifrån. Först ut har vi Madde med tiaran som vi gjorde och sedan ser ni prinsessans slott.


Lite kort som jag gjort för att fylla på lagret.

Materialet från dessa två kort finns att köpa hos Mians Scap o Design
Jag har fått en del beställningar de senaste veckorna. Här ser ni några av korten.

På lördag är det äntligen dags för Morkarlaträffen. Det ska bli såå skoj. Ulrica kommer och hämtar mig tidigt på lördag å sen pysslar vi heela dagen lång. Vi ska tom sova kvar. Kommer att bli superskojigt.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort som alltid!

Tror du får en jättebra helg, är klart avundsjuk. Men tog beslutet att pengarna som Morkarla kostar kan komma väl till hands på Symässan istället. Till en Cuttlebug t.ex.

Kul att du har varit hemma hos mig eller hur man nu säger *S*

Kram

Anonym sa...

hejsan!

gud så fina korten blir när du gör dom...
börjar bli klar med min inspirationspärm nu, bara lite utskrifter kvar. det samma äller stämpelförvaringen, ckså snart klar, men den kom lite på efterkälken ett tag nu pga skolan. hm, om jag kunde välja så skulle jag strunta i skolan och bara pyssla hela dagarna.

kunde jag mejla dej ett papper med stämplar att köpa i morkarla? kan dra ett snitt på kaske 75:-/stämpel och sen föra över det s länge. eller vad tror du?

kram

Sofia Eriksson sa...

Hej!!

Vilken massa fina kort jag hittade hr inne hos dig! Vad roligt det var igår på träffen! Jag är helt slut i kroppen idag. Man får väl träningsvärk av att sitta för mycket eller nåt. :D

Hoppas att ni hade det jättetrevligt resten av kvällen och att det gick/går bra att köra hem idag.

Kram, Sofia/Jozie (som satt snett mittemot)