måndag 25 februari 2008

En superbra helg...

å det absolut bästa var ju Morkarlaträffen.

05:10 i lördags ringer klockan. Det var tungt att gå upp. Jag packade iordning det sista å fixade lite frukost.
Sen gav vi oss iväg mot Morkarla för en heldags pysslande. Vi var bland de första på plats, men sen kom det fler å fler. Totalt var vi 30 stycken som satt å pysslade hela dagen.
Anne o Jessica hade ordnat denn träff så ptroligt bra. jag hoppas verkligen att det blir en tradition. Å för de pengarna fick vi massor med god mat, godis, frukt, fika mm mm. Kändes som om man inte gjorde annat än att äta massa gott. Sen var ju hÄnglar-Marie där med sina underara stämplar. Alla blev som tokiga när hon hade plockat fram allt. För oss som hade betalat för tävlingskitet var det rena julafton, vi fick 4 nya stämplar från hÄnglar + alla sponsorer hade skänkt så mycket fina saker. Knappar, papper, band, stämpar, blommor och övriga dekorationer. Och de som hade turen att vinna tävlingarna fick suuperpriser. Sophia vann med en jättesöt layout och hon vann en silent setter. Ulrica vann lottningen i en tävlingen och hon fick ett helt stämpelark med jättefina stämplar från Brunkullan. Sen var det nån som vann en binditall maskin, Tussan vann ett qk alfabet...... Ja det var så mycket fint.
Förutom allt prat, ätandes och shoppandes så hann jag även med 5 kort.
Ulrica, Sophia , Suss och jag sov ju kvar, därför är det ännu mer packning än vanligt. Tur att vi hade en stor bil så att allt fick plats.
Kram på er.

Jag vill verkligen tillägna ett stort tack till Anne, Jessica och alla sponsorer för en jättebra dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som ni haft det väldigt roligt. Va kul! Är lite småavis... (eler ganska mycket om jag ska vara ärlig)

Kramar

Anonym sa...

Oj vad skoj! Ska bli kul att se det du har gjort sen. Jag måste komma iväg på en träff någon gång. Skulle vara kul! Ska du till syfestivalen förresten?

Anonym sa...

Tack själv :o).. sååå mysigt det var! Vi ses snaaart.

Stor KRAM