lördag 9 februari 2008

En jätterolig dag.

Så var denna dagen slut, men oj så trevligt det har vart.

Jag har vart på pysselträff hela dagen mellan 8-23 (eller det blev visst till 23.30)
Vi har pratat, pysslat, fikat, pratat, pysslat, fikat, pratat...... Ja mest prat har det nog blitt idag för de flesta. Man tror att man ska hinna så mycket på en dag, men oj så fel man kan ha. Det är ju så skoj när man träffar alla människor inom denna underbara hobby, så tidn till pysslande försvinner fort bland allt prat.

Jag och min syster kom till lokalen strax innan 8 imorse och började direkt med att ställa iordning alla bord. 8.01 knackade de första på dörren, sen trillade resten in lite olika tider under fm. Det kommer helt klart att bli en träff snart igen. Och då med bra ljus och gott om plats direkt från starten ;)

Ett supertack till alla som hjälpte mig att ställa iordning alla bord på morgonen och ett tack även till er som var kvar sist och hjälpte mig med städningen. Ni är guld värda. Ingen nämnd ingen glömd.

Här kommer lite bilder från dagen:
Här ser ni det som jag hann med idag. Jag påbörjade även två blad till mammas och pappas hundalbum, men de visar jag när jag är helt klar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår! Nu har jag lagt ut några bilder. Trodde jag tog fler, men....

Fick massor av tips, inspiration och skratt! Hoppas det blir fler heldagar snart. Ska titta i plånboken om jag kan följa med till Morkarla *vill*

Kram

Anonym sa...

Vilka kort Johanna! Sååå fina. Jag såg ju bra baby-kortet igår, men oj så impad jag är...

Superkul att träffas, hoppas det blir snart igen, kanske till och med mot "mitt" håll (?!)

Jag ska försöka lägga ut mitt under dagen, så ni får se...

Tack för en supertrevlig dag!
Kramar från Anette

Anonym sa...

Tack för igår vännen...det var hur kul och inspirerande som helst. Har under dagen varit lite kreativ och scannat in mina och alster och påbörjat en blogg - ännu på försöksstadiet. =) //Ylwa

Anonym sa...

hej igen!
du, jag haren fråga bara. när ja kollade i din "inspirationspärm" så såg jag att du hade en ida med en massa ritade skisser. var det skisser över LO:s eller över kort? jag blev så inpirerad så jag har okså börjat göra en pärm med tips och sånt ;o) var har du hittat skisserna?

tack för hjälpen!

/anette

Ulrika aka LillBlomman sa...

Superkalas fina kort! Vad kul ni verkar ha haft! Ha det gott!

Anonym sa...

Tack för i lördags, det var jättetrevligt.. jag är så glad att du fråga om jag ville komma. :)

Korten du gjorde är riktigt fina, jag är så imponerad av alla tjejer som var där, hur duktiga alla är. Det är bara att försöka ta in så mycket inspiration det bara går.

Kram Caroline

Anonym sa...

Jag har dreglat över de fina bokstäverna på dina kort flera gånger. De som är på de två bakre korten, vad är det för alfabet? Superfina är dom!