måndag 25 februari 2008

Nytt från Morkarla

Nu har jag packat upp allt från helgen och även fotat allt det nya. Det blev en hel del nya saker hemma i min hörna. Mest stämplar, men även lite dekorationer och papper.

Dessa små bubbar från Landstoken vann jag i en utlottning som Anne o Jessica höll i under lördagen. Söta va?!
Inkywings hade med sig en hel del från sin butik, bland annat en hel massa underbara papper. Till vänster i bilden syns de underbara papprena från Tres Jolie, i mitten några Basic Grey och längst till höger från Scrapbook walls.
hÄnglar-Marie var ju på plats och sålde sina underbara stämplar. Här är mina inköp. Jag hade turen att få tag i ett Lussepaketet också.
Uppe på scenen i lokalen stod det flera loppisbord där jag gjorde några fynd. Den söta tildastämpeln köpte jag från Chruss för bara 10kr. Såå billigt!!
Många på träffen använde 3D lack på sina kort, så jag shoppade en flaska jag med.
En liten gåva från Jessica.
Här kommer innehållet från tävlingskitet. Marie hade designat dessa söta stämplar inför denna träffen.
På våra platser låg en stor gottepåse som även den ingick i tävlingspaketet. Ett stort tack till alla sponsorer, Jessica o Anne för det fina innehållet i påsen. Massor med skoj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Näe, fy vad avis jag blir. Jag spricker nästan, så avis är jag. Vill också ha... Speciellt hÄnglarstämplarna. Hoppas att många av de äldre stämplarna kommer på shoppen igen snart.