måndag 6 oktober 2008

EFIT - Regn och pyssel

00.00 Min syster har haft 30 års kalas under lördagen och Bertil och jag är precis på väg hem.
8.00 Jag ska iväg till Örsundsbro på Mickelsmäss. Jag å mina föräldrar trotsar vädret och ger oss iväg.
9.00 Framme. Regnet håller fortfarande i sig.
10.00 Jag hittar allafall lite zippåsar. De är bra att ha hemma i lager
11.00 Regnjackan stod inte emot allt regn som kom ner över oss, så mina pengar som jag hade i fickan blev dyblöta. Tur att man hade ett varmt element hemma.
12.00 Pysslar lite innan lunchen
13.00 Är hos Jenny och äter av resterna från gårdagen.
14.00 Lilla Elvira sitter hos moster och filurar
15.00 Mamma å jag är på Ikea en sväng.
16.00 På väg hem till Enköping igen i ösregnet
17.00 Är hos Annelie och pysslar lite på kvällen.
18.0019.00 Ulrica i full action med kortmakeri.
20.00 Annelies nya fina pysselrum.
21.00 Köpte blommor på Ikea idag till mina nya krukor.
22.00 Tittar på en jättebra film med Will Smith.
23.00 Detta får bli det sista för idag. På återseende snart igen.

9 kommentarer:

Mia sa...

Vilken mysig EFITdag du har haft! Härligt med IKEA, pyssel och tårtrester. :)

Anonym sa...

Tänk att vi alltid (nästan) lyckas pricka in en dejt på EFIT.

Sååå mysigt med lite spontanpyssel på söndagskvällen. Ser fram emot mer sånt.

Ser fram emot lördagen massor.

KRAM

Anonym sa...

Åh, vilken mysig dag du verkar ha haft!!
Vädret verkar ha vart lika nästan överallt... så många regniga bilder får man se på allas EFIT dag!!

ha det gott

Mia

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!!!
Precis som Annelie säger så är det ju himla intressant att vi alltid lyckas pricka in en dejt på EFIT-dagarna :))..

Jag gillar bilden på pengarna :))..

Om vi inte ses tidigare så ses vi på lördag!

KRAMAR

Anonym sa...

Hej! Är inne och kikar på din Efit. Haha, är det det där som kallas för pengatvätt? =)

Kikade lite på pyssel du gjort också och jag måste få säga att du är ju fantastiskt duktig!

Kram

Cicci sa...

Men vilken dag. Du hann med en hel del.
Var det du som undrade om pärlorna på bröllopskortet på scrappiz?
Jag köpte en bit pärltråd på en sybehörs affär.

Anonym sa...

Jösses!!! Snacka om en effektiv dag!
Det var kul att se när du dokumenterat med bilder.

kram kram

Linda sa...

Tackar för senast!
Det var riktigt trevligt!
Kram

Anonym sa...

Kikar förbi :)