söndag 12 oktober 2008

Lördag 11 oktober

Eftersom Bertil var iväg med sitt lag på fotbollsavslutning så passade jag på att ha lite pysselträff hemma hos mig. Ulrica och Annelie kom redan vid tvåtiden. Vi pratade ihop oss lite om den kommande träffen. Sen kom även Ylwa, Linda, Marie och Sophia. Vi hade supertrevligt och produktiviteten var på topp för många av oss.
När klockan var 12 gick de sista tjejerna hem. Då fick ju jag hur mycket plats som helst att pyssla på. 04.00 stod klockan på när jag la mig. Men jag fick en hel del gjort.

Tack allihopa för en supertrevlig dag och kväll. Hoppas på en repris snart igen.

2 kommentarer:

Linda sa...

Halloj!
Satt du uppe till 04:00 och gjorde kort??? Det va starkt av dig, jag gick och la mig direkt när jag kom hem jag =)
Fats jag fortsatte ju med kortmakeriet så fort jag vaknade =)
Ha en bra dag! Kram kram

Anonym sa...

Tack själv för i lördags! Det var jättetrevligt och mysigt.

Repris kommer, vi kan ta hos mig nästa gång!

Kramar