söndag 5 oktober 2008

Veckans nyheter

I veckan har jag hunnit med att göra några beställningskort.

Först ut är ett kort till en 50 åring som gillar fiske. Pappret med fiskarna köpte jag hos Mian och det är urläckert tycker jag. Det ligger några fiskar till i lager om jag skulle få en ny beställning till nån "fiskare"
Ellis svägerska har fått en liten son och hon ville gärna skicka ett litet grattiskort.
Detta kort är till ett par som blev föräldrar i helgen. Beställaren visste ej om det skulle bli en flicka eller en pojke så önskemålet var att det skulle passa till båda könen.
Så lite övrigt pyssel inför jul. Stämpeln kommer från Belimi.
I lördags var jag på dop och självklart fick den lille ett kort och en sparbössa.

Det var allt för idag.

1 kommentar:

myy ja vilijonkka sa...

jätte fina spabössor! och fina kort!