söndag 28 september 2008

Min söndagskväll....

...har jag spenderat hos Mian på scrapclub. Bertil va iväg och spelade lite gitarr med grabbarna. Eftersom jag fick mersmak från igår så ringde jag till Mian o hörde om det fanns platser kvar.
Till er som bor i närheten kan jag verkligen rekomendera att komma förbi när Mian har söndagsscrapclub. Klicka på bilden ovan för att komma till hennes hemsida där ni hittar aktuella datum. Man får massor med inspiration, man lär sig nya saker av varandra, man har supernära till shoppingen eftersom man sitter mitt i butiken. Det är ju iof inte alltid det är postivit (plånboken suckar)
Vi kanske ses där om nån vecka

5 kommentarer:

M@gs sa...

Ser najs ut. Kul att du också gillade min Attityd LO... Cath. och jag pratar om att ev. dyka upp på någon enköpingsträff. Vi får se om vi får ihop något.
Kram

Anonym sa...

Sådant är ju bara så mysigt.

kram

Camillha sa...

Men vilket bra kort!!!!! Hur kunde du dölja en sån STORHET som jag! Det är bara handen som syns!
TACK!!! och jag menar TACK!
Hälsningar kolosseförsamlingens ordf...
haha!

Linda sa...

hej! Jag kör lite på den lätta linjen när jag ska göra mina julkort, har känslan av att det kommer bli rätt många till =)
Det ska bli riktigt trevligt nästa lördag =)
Ha en toppen kväll! Kram Linda

Anonym sa...

hejsan!

såg din fråga ang. de rivna/trasiga kanterna. yes, det är min edgescraper (heter det så?) från MM. kÖpte den i gbg på mässan, men började använda den först nu. riktigt rolig grej. är nog min favorit-"dekor" just nu ;o)

hoppas du haft en bra helg.

kram