söndag 7 september 2008

EFIT

00.00 Bertil och jag är i Eskilstuna på en kvällsfika hos Karin å Fredrik.

01.00 Nu har vi just kommit hem och är på väg i trapphuset. Måånga trappsteg.

10.00 Idag tog jag sovmorgon. Nu är det dags att ta tag i allt som hamnat efter i veckan.

11.00 Jag är på väg ner till Drömparken för att fota lite. Det är mycket bilar längs Drottninggatan eftersom det är trädgårsdag i Skolparken

12.00 Jenny målar om taket i sitt behandlingsrum. Vi ska strax gå och äta lunch.

13.00 Hemma igen. Dizel sitter och väntar i hallen när jag kommer in genom dörren.

14.00 Jag är hemma hos mamma å pappa där jag läser tidningen. Jag har vart ute på en promenad med Gibzon i ösregnet.
15.00 Bertil och jag ska ut till hans föräldrar på middag. Vi hamnar bakom pappa som kör parktåget idag.
16.00 Glömde fota.

17.00 Svärmor förbereder deserten.
18.00 Jag har plockat ur lite sommarkläder från garderoben som ska upp på vinden.
19.00 Bertil och jag åker över till Jenny och Jonas. Grabbarna ska titta på fotboll.
20.00 Lilla Elvira
21.00 Bertil och Jonas lyssnar på musik.
22.00 Glömde bort att fota, men vi är fortfarande kavr hos Jenny och Jonas.
23.00 Vi går och lägger oss och tittar samtidigt igenom Ikea katalogen. Det finns såå mycket fint som vi vill ha.

Tack för idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in på din dag. Man är värd en sovmorgon då och då. :)

Anonym sa...

Inne och följer med i din dag. Blev det någon tur upp med skyliften?

Du som har så snyggt hemma behöver väl inget nytt!?

KRAM