fredag 5 september 2008

Härliga biljetter och en utmärkelse



Dessa underbara biljetter fick jag tips om inne hos Lillemor. Det är Susanne som har gjort de.

Igår fick jag även tips från Ulrica om en annan tjej som åxå har gjort egna biljetter, de hittar ni här. Det är såå roligt att de delar med sig av det fina de har gjort. Ett stort tack till er båda. Gratis är väldigt gott just nu när det ekar på pysselkontot.

Jag var in till Mian igår å köpte ett biljettfärgat cardstock, skar ner det till ett A4 å la in i skrivaren. Sen gjorde jag enligt instruktionerna som Miarbyll visar i sin blogg. Jag använde mig av silentsettern. Jag är rätt så öm i min hand nu. Men visst belv de fina. Jag ska ta å chalka de lite inann de blir helt klara för användning.

I slutet av augusti fick jag en utmärkelse av Linda. Stort tack till dig. Jag skickar den vidare till er alla underbara bloggare där ut som delar med er av allt fint ni gör. Vad skulle man göra utan er när man har stopp på inspiration.

Imorgon är det dags för EFIT igen. Jag hoppas att det blir en solig och fin dag med många härliga bilder.

Kram på er

Inga kommentarer: