lördag 27 september 2008

Stora scrapträffen i Stockholm City

Imorgon var det då äntligen dags för den stora scrapträffen i Stockholm som Handarbeta.com har anordnat. Suss och jag ska se till att vi är där klockan 10 och händer på låset.
Väskorna har just blivit färdigpackade. Just nu fasar jag för imorgonbitt då jag ska släpa mina väskor ner för 3 trappor....nej, vi har ingen hiss.

Jag har tagit med allt från hörnan, men jag ska försöka att fokusera på att ta papper från spillbitslådan.

Sen blir jag ju inte alls förvånad om jag kommer hem med massa inhandlat. Ska verkligen försöka hejda mig på den biten. Det är mycket scrapmässor under hösten som jag planerar att gå på.

Vi kanske ses imorgon i Stockholm då

Kram och godnatt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad köpte du? Vil ju se bild på allt!

Vi ses ikväll en snabbis.

Kram kram

~ Sophia ~ sa...

Tack för en trevlig lördag.Det var såå kul att komma iväg och få scrappa och vara social.
Längtar redan till den 22/11!
Kram!

Ylwa sa...

Kan bara anta att ni hade hur kul som helst!! Vann du grodan?? Tänkte på er under dagen.
*kram*
Ylwa