tisdag 23 september 2008

Lite nytt.

I fredags fyllde Peter år och han fick naturligtvis ett kort.


Här följer tre nya beställningskort.

Nyckeln som hänger ner från "skylten" hamnade isst lite på sniskan när jag fotade. Kan ni gissa vilka färger Niklas har hemma i sin nya lägenhet?

Lite ljus bild, men det var soligt ute. ( Har väl inte hänt på flera veckor att solen skiner ute)
Jag bokstavligen dammade av mina gamla bårdstanser för att få lite finare kanter på bården.


Mina bårdstansar kommer nog användas en del nu när jag utmanar mig själv.

Tack för denna gång.

Kram Johanna

3 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Vad många fina kort! Jag älskar bårdstansar! Har bara två stycken, men vill ha fler.

Ska du till Sthlm på lördag? eller nästa lördag kanske? Jag ska på träffen nu på lördag och nästa lördag ska jag med katja o sälja på LC-mässan.

Anonym sa...

Många fina kort...

Funderat nåt mer på Karlstadmässan? Jar blir själv dit som det ser ut, sällskapet som skulle med har fått förhinder den helgen...

Anonym sa...

Jättefina kort!
Snyggt att snygga till med bårdstansen sådär!!

Jag bara längtar efter att att nya bänkskivan och alla hyllor kommer upp på väggarna i mitt pysselrum så jag kan frossa i allt nytt jag köpt.

KRAM