söndag 28 september 2008

Mina skapelser från träffen i Stockholm

Nallestämpeln är från Penny Black och jag fick låna den av Karin, tack tack.
Igår på träffen så var det en korttävling där man skulle skapa ett kort på 30 minuter. Temat skulle vara höst. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet.
Pappret som jag har använt på detta kort köpte jag på träffen igår. Till en början köpte jag bara ett, men efter att jag hade gjort klart detta kort så köpte jag fler. Gillar det supermycket.
Dessa två kort har jag gjort under veckan. Jag blev insprerad av att göra ett kort när jag kikade i Scrappizbloggen. Jag blev inte nöjd med slutresultatet. Det blev lite rörigt med löven och svamparna runt flickan. Men det var skoj att prova.

1 kommentar:

M@gs sa...

Ooo va mycket alla hann med. Jag hann bara se ett av dina kort klara, ja och höstkortet... Kul att ses irl
Kram