söndag 21 september 2008

Några nya kort från veckan.

Återigen ett kort till min egen utmaning. Motivet målade jag inför julen förra året och pappret låg i min spillbitslåda.


Även detta papper som jag använt låg tillskuret å klart bland spillbitarna.

Ett kort som jag gjort till min svägerska.


Med tanke på hur många spillbitar jag har så skulle jag inte ens behöva ta med mina nya papper på träffen nästa vecka. Men vi vet väl hur man är... inte lämna kvar nåt hemma när man ska på träff. Så man tar väl som vanligt ett nytt papper, skär bort en bit, gör ett kort och lägger ner resten bland spillbitarna. Känner ni igen er?


Nu ska jag bege mig ut med min syster och lilla Elvira på en promenad i solen. Senare i eftermiddag har vi seriepremiär med handbollen. Ska bli såå skoj.

Så här ser hon ut nu min lilla systerdotter. Imorgon blir hon 2 månader.

Kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så stor hon blivit lillskruttan!

Hoppas matchen gick bra trots att mina hejjarop saknades på läktaren.

Kram kram

Cicci sa...

Så läckert att bara kunna ta fram en färglagd och färdig stämpel.
Så fina kort.
Klart man tar med allt på träffarna...=0P
Lycka till med premiären.
Så go liten tjej.
Kramiz