måndag 27 oktober 2008

Shopping i Karlstad



Igår var jag i Karlstad på mässa med Ulrica, Annelie, Tessan och Linda. det var jättetrevligt och det fanns massor med skoj att shoppa. Som vanligt släppte hÄnglar lite nya motiv. Jag köpte 2 av de + lite andra äldre motiv.
I dekorationsväg blev det lite smått och gott, blommor, pärlfloss, punchinella. En vinlåda att dekorera, spellbindersfjärilar + embossingmatta till de, en stans och en edgescraper. Ska bli skoj att prova massa nytt.


Så klart blev det ju lite papper också.


Hittade jättefina pappersblock också. De blåa är 20x20 och de andra är 15x15.
Nu när jag kommer hem från jobbet ska jag ta tag i min försvaring med stämplar och papper. Det börjar svämma över och jag fattar inte varför ;)

Kram på er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga saker som fick följa med hem :o).

Ang. stämpelförvaring så håller även jag på just nu.. hela köksbordet är fyllt med stämplar.. jag har haft alla huller om buller i lådorna men nu ska det bli ordning och katalogiserat. Skönt att få det mer överskådligt!

KRAMAR

Anonym sa...

Rena julafton kan jag tänka mig! Åååå, jag vill åsså ha... Kjam..

Anonym sa...

Vi har varit på samma ställe (och kanske också vid samma tidpunkt, ca 10:10-13:10) ser jag :-)

Fanns mycké fint att köpa - synd bara att det inte finns obegränsat med resurser att handla för.

Anonym sa...

Mycket fint som fck följa med dig hem. Tänk att man aldrig får tillräckligt mycket ;-)

Och idag har jag varit på Panduro. Ett hörnstansset följde med hem till dig också.

KRAM

citronlime sa...

Åh...jag såg de nya hänglarna på bloggen, såå söta ju!
Du hörde inget om det blir ett julkit? ;)

Massa fint du handlade! Det kvittar hur mycket man än har, man vill bara ha mer och mer :D