måndag 13 oktober 2008

Resultatet efter lördagens pysselträff

Jag blev väldigt inspirerad av Annelies alla färdigmålade motiv som hon visade upp i sin blogg häromdagen. När jag kollade igenom min pärm visade det sig att jag åxå hade några. Tanken i lördags på pysselträffen var att jag skulle göra massa kort och använda dessa färdigmålade motiv. Några använde jag, men jag målade såklart några nya åxå.

Det här kortet skulle vara ett bidrag till en CCutmaningarna hos Svensk Scrapbooking. Jag fick aldrig nån ordning på galleriet där så jag får hoppa över det.
En beställning på en sparbössa till Maja.
Första gången som jag har använt mig av punchinella. Det vita med stjärnorna fick jag av Sophia, tack för det.

Den härliga snöflingan i mitten av blomman är från en punch som jag fick låna av Linda. Stoort tack för det.
Jag gjorde även 3 små minikort. Jag blev inspirerad av Ylwa, det kommer snart fler.
På återseende i veckan med nya skapelser.
Kram // Johanna

7 kommentarer:

Ylwa sa...

Vad med kort du fick gjort vännen - men så satt du ju fyra timmar efter att vi åkt. Snyggt!!
//Y

Camillha sa...

Visst jag! Jag har glömt att berätta vilka stämplar vi har hemma av Belimi´s design!
Var har jag listan nu då??
Måste kolla!!

Fina kort!!!

Anonym sa...

Vad mycket fint du hunnit göra, kul att göra kort av färdigmålade motiv - kanske ska leta jag med här hemma ;0)

Anonym sa...

Vad mycket snyggt du hann med! Även jag blev sugen på att göra småkort. Perfekt till ulgruppen t.ex.

Trist att jag inte kan komma i morgon. Men jag finns via msn ist.

KRAM

Deliana sa...

Hallå Johanna! Mamma gav mig adressen till din blogg för ett par månader sen, brukar kika in lite då och då. Kul att se att det är fler än bara jag som har pysselmani! Min mani är mer textilinriktad dock. Du är jätteduktig! /Sanna Valapuro

Anonym sa...

OJ!!!! Vilken kreativitet. Vad mycket fint.

Anonym sa...

Super fina kort och sparbössan me *nickar*

Ha de gött.
// Gurkiss