torsdag 23 oktober 2008

Onsdagen den 22 oktober

Tack till alla gulliga vänner som kom ihåg mig igår.

Bertil å jag åt mat hemma inann jag åkte iväg på handbollsträning. Efter träningen bjöd vi Jenny å Jonas på tårta. Bertil hade specialbeställt en supergullig tårta hos Fabian Flinck för 2 personer, men det räckte lagom till Jenny o Jonas åxå.
Jag fick en bok och presentkort på en ny jacka av Bertil. Ser ni vilket fint kort Bertil gjorde till mig. Under tiden Jenny å jag tränade handoll igår så bytte Jonas o Bertil ut alla våra gamnla fula lampknappar och eluttag, supertack för den presenten.

Kram på er

9 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåååååt... jag glömde :-( *skäms* Så det får bli ett grattis i efterskott. Martin tom påminde mig igår och sa att du fyllde då... han har stenkoll på födelsedagar sen han skaffade facebook! HIHI! :-D
Hoppas allt är bra annars!!!
*kram*

Ann-Louice sa...

Grattis i efterskott!

Stor Kram

Ann-Louice

Jenny sa...

Jag måste säga att jag är impad av Bertils kort. Inte dåligt!

Anonym sa...

Tjusigt kort han gjorde! Han kanske ska boka plats på nästa träff!

KRAM

Anonym sa...

va bra att kortet kom fram! ;o)

Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Ser att du hunnit pyssla en massa fint sen jag var in sist....har haft en datapaus nu några dar.
Ha en trevlig helg!

Cicci sa...

Grattis i efterskott!
Kramiz

Camillha sa...

Grattis i efterskott! Visste ju inte!
Handboll! Kanske man ska kolla när ni spelar någon gång?
Må gott!
Kram

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott.

*kram*