fredag 4 april 2008

Avesta

Imorgonbitti bär det av till Avesta där det blir pyssel och mässa för hela slanten. Det ska bli jätteskoj.

Igårkväll pratade jag lite med Sophia och hon undrade om jag hade några förbeställningar som jag skulle hämta ut på mässan. Men nej, jag har inte förbeställt någonting. Jag tycker att det är bättre att man får klämma å känna på sakerna när man har chansen till det.


Jag har lite saker som jag vet att jag ska titta extra efter imorgon.

-Cardstock, lite ljusare milda färger, typ beiga toner och så

-Katja har några fina papper som jag ska kika på.

-Hos Mian ska jag förmodligen köpa en stansplatta så jag kan använda cuttlebugdiesen till Bosse

-Hos hÄnglar-Marie ska jag väl köpa en å annan stämpel, brudparet har jag blitt väldigt sugen
på efter att ha sett Tussans underbara kort.

-Stämpelboden har massor med fina textstämplar så där ska jag gräva massa


Jag ska allafall försöka att inte komma hem med några öljetter eller brads....eller förresten vita brads måste jag ju ha för de är slut. Men inga andra färger!!
________________________________________
Just nu sitter jag på jobbet. Jag har kvällstjänsten idag å jobbar då till 8. Skulle ju helst av allt vilja vara ute i det sköna vårvädret. När jag slutar ska jag hem och äta god mat. Bertil har fixat mat. Eventuellt har köttbitarna legat och gottat till sig på grillen. Vi har iof bara en elgrill, men det är ju såå gott med grillat kött.
________________________________________

Ha en trevlig fredagkväll så ses vi kanskei Avesta i helgen.

Kram

4 kommentarer:

Helena sa...

Åh vad avundsjuk jag blir på dig som ska på mässa.
Ha en riktigt härlig pysselhelg!
Kram

Ann-Louice sa...

Jag sitter också på jobbet men slutar inte förrän 23.10......

Jag ska hålla koll så du inte köper några onödiga brads.

Det ska bli så skoj även om jag inte kommer att hinna pyssla så mycket.

Men man brukar inte hinna med att göra så mycket i alla fall. Det brukar bli mest prat. Men det är ju därför man träffas.

Så det ska bli skoj att träffas imorgon!

Kram

Anne

Anonym sa...

Jag blir så avis på dej som får åka på mässa. I och för sig så var jag till gbg förra helgen, men till avesta kommer ju hÄnglar... Själv får jag vänta och hoppas på att det blir mässa i Karlstda i höst igen och att hänglarna kommer dit igen, precis som förra hösten. *håller tummarna redan nu*

Vi hörs

/Anette

Anonym sa...

Hej
Kul att träffas på mässan i Avesta. Tack för inbjudan till er träff. Ska kolla om jag får ihop några tjejer. Hör av mig.

Ha en bra dag.

Jessica i Avesta