måndag 21 april 2008

Helgens nya kort.








5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir så avis när jag ser vad ni gjort under helgen. Längtar redan till nästa träff ;o) Blir snart hoppas jag?!

Korten är suveränt fina, som vanligt...

Ha det bra!

Anonym sa...

Åhhhh så många fina kort du hann med! Superfina allihop!

Tack än en gång för härlig träff!
Jag hoppas att det snart blir en ny för jag hade verkligen superkul!

Stor KRam
Mette

Anonym sa...

Är impad över att du hann med så många fina kort trots allt organiserande och fixande.

Längtar efter nästa träff redan nu!

Kramar

Anonym sa...

Som sagt.. precis din stil.. så stilrent, så fint.. så DU :)

Nästa träff är det din tur att sitta ner och pyssla, då springer jag och fixar och donar!!

Stor kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättehärliga kort! Gillar särskilt dina studentkort!! Hoppas att jag kan vara med en annan gång! Kramen!