söndag 6 april 2008

~Mässa och pysselträff i Avesta~

Det är lördagmorgon och Sophia kommer och hämtar upp oss för att vi ska iväg till Avesta på mässa och pysselträff.
Som alltid när man åker iväg på träff så måste man ta med sig allt man äger å har i pysselväg ;). Tur att du har en stor bil Sophia.
Här är de i full gång ; Suss, Therese, Sophia och Ylwa.
Organiserat kaos...eller vad ska man kalla detta ;) Vem tror ni att det kan vara som satt här under helgen?!

En av tävlingarna gick ut på att man skulle skapa något utav allt materail som vi fick i vårat tävlingkit. Det flesta gjorde LO´s eller kort, men Suss ville göra nåt annorlunda och gjorde ett hus. Och det bästa av allt var ju att hon vann tävlingen med sitt superfina hus. 500 kronor i presentkort hos Engströms vann hon. Grattis Suss!!__________________________________________________________
Här kommer mina kort som jag gjort under helgen.
_______________________________________________________________

Och här kommer lite bilder på helgens shopping:

Cardstock i milda pastellfärger, mönstrade papper (fast jag inte skulle), primablommor och zickzackband i pastellfärger, hÄnglar stämplar + det söta huset från Katscrap


Tack för att gulliga kommentarer som ni lämnar hos mig. Jag träffade många av er i helgen och hoppas att vi ses igen på min scrapträff den 19 april eller på andra mässor och träffar under våren.

Kram

11 kommentarer:

Camillha sa...

Hur snabb är inte du då!!
Tack för i helgen! Jättekul att få träffas och hinna snacka lite också!
Lycka till med den 19 april!!
Vi ses!
Camillha

Anonym sa...

Men oj så mycket du hittade... *avis? inte alls!*

Hoppas ni hade så trevligt som det lät på dej ;o)

Kram

Ylwa sa...

Tack för en trevlig resa med pyssel.

Håller med Camillha...du är snabb som en vessla.

*kram*

Ylwa

Sofia Eriksson sa...

Hej!! Åh, vad kul att kika in hos dig och se ett inlägg om träffen/mässan!! Det har varit så himla roligt, men ooooh, så trött jag är nu! :)

Himla synd att jag inte kan komma 19 april, det hade varit superkul! Hoppas att det passar för mig nästa gång istället.

Vilken massa fint du har köpt! Jag har fått med mig lite saker hem jag också. Dessutom så har jag fått upp ögonen för en massa av Katjas reapapper som jag liksom har glömt att jag har sett tidigare. :)

Kram, sofia

Ann-Louice sa...

Det var superskoj! Tack för sällskapet! Det får vi göra om.

Dina studentkort är jättefina. Jag ser fram emot att se kort med alla nya fina papper som du köpte.

Än har jag inte somnat på jobbet. Men det är över tre timmar innan jag får åka hem.... Hoppas att du sover sött vid det här laget.

Stor KRAM!

/Ann-Louice

Anonym sa...

1. Jag önskar att jag hade varit med er till träff och mässa!!! Jag förstår att ni haft det jätteskoj.. jag längtar massor till den 19:e!

2. Helt underbara kort.. som alltid!! Du har verkligen hittat DIN stil, det måste kännas jätteroligt.

3. Jag vill också shoppa pysselsaker.. behöver massor med papper! Det börjar ta slut, och då menar jag faktiskt det på riktigt.. har nästan inga mönstrade papper alls snart!

Ha det fint.
kram Ulrica

Anonym sa...

Tack Johanna för en riktigt trevlig scraphelg.
Kan ju bara instämma i kören - du är supersnabb med att lägga upp i bloggen!
Vi hörs av i veckan.
Kram, Sophia

Jenny sa...

Hej! Vilka fina kort du har gjort! Som vanligt... :) . Verkar ha varit kul på mässan/scrapträffen. Känns synd att jag inte kunde åka dit. Men det blir fler event, som den 19:e! Kul att du har lagt upp lite bilder i alla fall. Ha det !

Sofia Eriksson sa...

Hej igen! Nix, har inte varit på fotomöte i Enköping eller någon annanstans. Jag har nog inte ens varit i Enköping någon gång.

Kram, Sofia

Jessica Blixt Wendin sa...

Oj, vilken rolig helg. Men jag kan inte fatta vems pysselplats du fotat, hon kan ju omöjligt skapat nått i det kaoset :O)

Kramis hoppas att vi syns den 19:e

Anonym sa...

Jättefina kort som alltid!
Låter som att ni hade en rolig och produktiv helg.

Allt du har köpt var jättefint! Så det blev lite mönstrat ändå ;-)

Ser fram emot den 19:e!

Kram