söndag 27 april 2008

Några beställningar...

Jag har fått den stora äran att få göra dopinbjudningar till en bekant. Det blev serietillverkning på hög nivå. Stämpla kaniner och klippa ut de. Skära iordning mönsterark och chalka alla kanter. Måla kaninerna och fästa distanskuddar på allt. Men nu är de klara. Bild på slutresultatet kommer senare.
Igår undrade min syster om jag hann göra en Sparbössa tills idag. Japp!! Här ser ni resultatet. Blev väldigt nöjd.
I onsdags levererade jag ett beställningskort till min svägerskas arbetskompis, det skulle vara ett rosa studentkort till en Linda.
Det här kortet har Karin beställt till hennes kompisar som snart gifter sig.Slut på detta inlägg. Men eftersom det var ett tag sen jag uppdaterade så kommer det fler inlägg! Naturbilder och Ett Foto I Timmen.


Kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för idag!
Ser fram emot dina bilder från dagen.

Jättefina kort som alltid. Jag lånar jättegärna stämplarna vi pratade om idag.

Kram

Anonym sa...

Superfina saker du gjort, kul med en sparbössa.
Hoppas vi ses på mässan i Gävle på lördag.

Anonym sa...

Åh, vad sparbössan blev söt :).. jag är säker på att det blev en toppen present!

KRAM

Anonym sa...

Jättefin sparbössa. Har du tips på hur jag gör.
Mvh susslin