söndag 27 april 2008

Ett Foto I Timmen - 27 april 2008

Igår var det dags för min förts EFIT.



9.20 vaknar jag av att en katt kloar på min arm och spinner.
10. 20 möter jag Ulrica och Annelie. Vi ska ut på en promenad och fotografera lite.
11.20 Här ligger jag å njuter i vårsolen bland blommorna.
12.20 Hungern smög sig på så vi gick till Gregers och åt lite mat
13.20 Maten är slut, men vi sitter kvar å pratar en stund
14. 20 När jag kommer hem igen tar jag fram mitt DT paket för att göra lite nya kort
15.20 Jag tar hand om allt som tvättades i lördags.
16.20 Är på gymet och ska träna BodyPump.
17.20 Passet lider mot sitt slut och det är stretch
18.20 Efter att ha slappat en stund efter hemkomsten tar jag en dusch
19.20 Tvätthögen sorteras in i garderoben
20.20 Jag fortsätter att beta av beställningslistan. Här ser vi ett bröllopskort som min svägerska beställt.
21.20 Jag sätter mig vid TV´n och sappar runt lite. Fastnar vid filmen "Ett öga rött"
22.20 Filmen lider mot sitt slut.

23.20 Jag avslutar dagen med att lägga in alla dagens bilder i bloggen

8 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att se resten av din dag. Vad du gjorde första delen vet jag ju :-)

Ses snart!

Kram

Jenny sa...

Kul att följa din dag. Härliga bilder! :)

Anonym sa...

vad kul med en EFIT. underbara bilder.

ha det gott!

kram Lise-Lott

Anonym sa...

Tack för sällskapet under första halvan av dagen.. och jag tycker det är så skoj att se vad andra gör under en hel dag :).

Stor KRAM

Anonym sa...

Kikar in via EFIT :)

Anonym sa...

hej!
såg ditt inlägg på min blogg. jo bakoia har ett stort utbud här, precis som du säger så är det unikt hos oss. vi har inte turen att ha en pysselaffär här, men då har vi de två pysselgalna tjejerna på bokhandeln som bestämde sig för att köpa in en massa. och deraas utbud bara ökar och ökar för varje dag kan jag säga. sen är ju jag sån som handlar där ofta (läs alldeles för ofta) så jag har ju även turen att få ett litet mejl när de får in nåt nytt ;o)

piraten är färglagd med Promarkers och även skuggade med sån färgpenna och lösningsmedel. min första gång med den faktiskt, så för att vara nybörjare tyckte jag det gick ganska bra. men jag måste öva en del, för det var svårt...

knapparna kommer nog till användning ska du se ;o)

ha en bra kväll och en toppen valborg, så hörs vi!

Anonym sa...

Vad kul att få följa din dag!
Massor med kul hann du med! :)

Kram
Mette

Anonym sa...

Inne och kollar in din dag.. ny chans i morgon ;)