fredag 11 april 2008

Jag har skapat lite annat än kort!!

Till månadens tävling i Enköpings Fotoklubb skulle temat vara överflöd. Jag funderade fram och tillbaka på vad jag vill ha för bild. Så en lördagkväll skulle Bertil ta sig en kall öl....trodde han ja!
Jag såg när han hällde i glaset och skumkronan växte...att här har jag min bild till tävlingen!
Det gick åt 2 öl innan jag kände mig nöjd med bilderna. Nu blev det så att jag inte kunde delta i fototävlingen och dessutom kom mina förstoringar 1 vecka försent. Men eftersom jag gillade korten så mycket så gav jag mig på ett försök att göra en layout. Blev rätt nöjd tillslut.

Jag har ju köpt så många fina cuttelbugalfabet som jag måste använda.

Äntligen har jag tagit tag i pimpa min förvaringslåda till mina dies. Som ni ser fatts det 2 prickar så den är inte helt klar ännu. Jag har ju lite andra dies åxå som jag tänker pynta med runt om, men det här får bli bra just nu.
Denna skylt kommer pryda kortstället som står i min systers salong.
_________________________________________________________
Imorgonkväll ska Sophia och jag hem till Suss och prata ihop oss lite inför tävlingarna nästa helg. Massormed fina priser ligger i potten, så jag hoppas att vi får se många fina bidrag till tävlingarna. Så det är bara att anmäla sig om du inte redan gjort det. Läs mer om träffen i förra inlägget
Trevlig kväll
Kram





7 kommentarer:

Ylwa sa...

Vad fin lådan blev gumman!!! Uppdatera mig gärna eftersom jag inte kan vara med imorgon. Hälsa tjejerna

Kram

Ylwa

Jenny sa...

Bra jobbat! Kul att göra lite annat än kort också, eller hur!? Jag ser fram emot lördag!

Anonym sa...

vilken fin låda. själv har jag mina die bara liggande i en vanlig vit låda från IKEA, men det skulle vara kul att ha dom i en sån fin som du har ;o)

Och vilken skylt sen. Uj uj uj, säger jag bara...

Anonym sa...

Men vad snygga saker du gjort! Jättesnyggt!!

Kul med tävlingar på träffen. Ser fram emot det massor.

Hör av dig när du vill att jag ska vara på plats på fredag.

Kram

Anonym sa...

Hej! Va fina saker du har gjort :)
Längtar massor till träffen ska bli superskoj. Kul med tävlingar också, måste man anmäla sig till dom innan?

Ha de så bra så ses vi ihelgen.

Titta gärna in i min nya webbutik nån dag när du har tid..

www.twoinone.se

Kram!

Anonym sa...

Tjoosich! Mina förvaringar li´gger i lä - på sin höjd får de en lapp på sig....
Tack för igår! Det var jättetrevligt, det får vi göra om.
Tack också att du var så snäll och visade kort på mitt hus- det hade jag ingen aaning om!
Må så gott- själv fick jag snöpligt lämna Mians scrapkväll för at åka hem till ögonsjuk man...
Kram från Suss

Anonym sa...

Men du... jag har ju helt missat lite nya inlägg här!! Vilka underbara saker.. lådan fick jag ju se i verkligheten, men kransen och korten.. du är verkligen såå duktig.

Stor KRAAM