fredag 18 april 2008

Imorgon är det dags för Scrapträffen i Enköping.

Jag är såå glad att det är så många som vill komma.
Nu har jag 27 namn på min lista. Jag hoppas och tror att det kommer bli en jättetrevlig dag för oss alla.

Återigen vill jag tacka alla sponsorer som förgyller dagen med shopping och priser till våra tävlingar.

InkyWings
hÄnglar o stÄnglar
Stämpelboden
Stämpelhuset
Engströms Artstudio
Mians scrap & design
Katscrap
Himlen runt Hörnet ( i Sala )
Handarbeta

Sofia från Handarbeta kommer även att ta med lite saker till försäljning. ( Tur att det finns en uttagsautomat precis runt hörnet)

Ikväll ska jag få hjälp av Ulrica och Annelie att ställa iordning i lokalen.

Ha en trevlig helg allihopa och vi ses imorgon säger jag till en del av er

// Johanna

8 kommentarer:

Jessica Blixt Wendin sa...

Det här kommer ju bli hur kul som helst!! Och jag har en liten överraskning till dig :O)

Jenny sa...

Det är tur att det finns såna som du och de andra som har hjälpt till och fixat, det är uppskattat! Det kommer säkert att bli en rolig dag!

Anonym sa...

I can't wait :o))).
Ska bli hur skoj som helst.. och jag har faktiskt hela 3 kortbeställningar så jag lär ha fullt upp *S*.

Ses om en liten stund!
Stor KRAM

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Jag längtar massor tills imorgon. Jag är som ett litet barn innan julafton, jag ska gå och sova tidigt så att det snart är imorgon :) haha! Ses imorgon de ska bli superkul!

Anonym sa...

Åh vad skoj, hoppas ni får en underbart rolig dag!

Anonym sa...

Hoppas att ni hade det riktigt skoj..

Kram

Ulrika sa...

Hoppas ni hade roligt :)
Själv hade jag dop med 50 gäster för mitt tredje barn, annars hade jag nog kommit till er träff!

Mvh Ulrika

www.lcmassan.blogspot.com